
Als Apothekersassistente bij Ace speel je een cruciale rol in het waarborgen van klanttevredenheid. Je verwerkt aanvragen voor individuele (Ad hoc) bereidingen, controleert recepten en bestellingen, en stemt de productie af met de bereidingsafdeling. Je hebt contact met apothekers en apothekersassistenten, niet met patiënten of artsen. Je werkt in een leuk en enthousiast team van apothekersassistenten en triage apothekers. In deze functie rapporteer je aan de teamleider customer service.
Wat ga je doen
- Verwerken van bereidingsaanvragen; je beoordeelt samen met de apotheker of een bereiding rationeel en uitvoerbaar is.
- Meedenken over patiënte behoeften, waarbij je de patiënt (via de aanvragende apotheek) optimaal wilt ondersteunen.
- Fungeren als kennis- en expertisecentrum voor onze klanten (apotheken en ziekenhuizen), zodat zij volledig ontzorgd worden.
- De spil zijn tussen klanten en het bereidingsteam; teamwork staat centraal.
- Beantwoorden van klantvragen en afhandelen van klachten op een professionele en klantgerichte manier.
Wat neem je mee
- Je hebt minimaal mbo werk en denk niveau en bent in bezit van een geldig en in Nederland erkend diploma Apothekersassistent.
- Bij voorkeur heb je minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld in de openbare apotheek, een farmaceutisch productiebedrijf of het ziekenhuis. Mocht je minder werk ervaring hebben maar wel interesse hebben voel je vrij om ook te reageren. We hebben de mogelijkheid om iemand goed te begeleiden en in te werken.
- Een stressbestendige, enthousiaste en leergierige instelling met oog voor detail.
- Een oplossings- en servicegerichte mindset.
- Sterke administratieve vaardigheden en overzicht over dagelijkse taken.
- Interesse in apotheekbereidingen; ervaring in zelf bereiden is een plus, maar geen vereiste.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal.
- Een nauwkeurige, beleefde en integere werkhouding met respect voor vertrouwelijkheid en medische gegevens.
Wat bieden wij
- Deze functie kan indien gewenst zowel fulltime als parttime worden ingevuld tussen de 24 en 40 uur in de week.
- Deel uitmaken van een positieve bedrijfscultuur waarbij collegialiteit en interdisciplinair samenwerken voorop staat.
- Dit is een kantoor functie, je kan deze functie naar wens zowel zittend of staand uitvoeren. Je hoeft niet zoals in de openbare apotheek hele dagen te staan.
- Een uitstekend primair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket met onder andere een studie en ontwikkel budget, vakantiegeld, 25 vakantiedagen en de mogelijkheid deze uit te breiden naar 35 vakantiedagen, een collectieve zorgverzekering en een goed pensioen bij Nationale Nederlanden.
- Ace gelooft in een goede work life balance en een goede werksfeer. Wij hebben bijvoorbeeld een inhouse gym en fruit op het werk. Hiernaast hebben we ook een jaarlijkse barbecue, regelmatig een teamuitje, groot personeelsfeest en een einde maand donderdagmiddag borrel onder werktijd. Deelname is altijd vrijwillig en nooit verplicht.
Word je al enthousiast?
Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren via de button ‘Direct Solliciteren’, of stuur je cv direct naar [email protected]. Indien je vragen hebt dan kun je altijd even bellen met onze Recruitment Lead Saskia Richmond: 06 20585029.
Mocht je twijfelen of deze vacature bij jou past, kijk dan bij onze andere vacatures of stuur ons een open sollicitatie. Ace groeit snel en wellicht hebben we andere mogelijkheden.
Disclaimer: Het ongevraagd toesturen van cv’s door werving en selectie bureaus wordt niet gewaardeerd, hier kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.
Direct Solliciteren